تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

شرکت ظفر سیر آرمان خراسان رضوی مجموعه شرکت تعاونی ظفرسیر آرمان شماره ثبت 58100 آماده همکاری و عقد قردارد با تمامی ارگانهای دولتی و خصوصی میباشد


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 951

گزینش رانندگان


  • گزینش: رانندگان شرکت «ظفرسیر آرمان» بر اساس نیاز شرکت و از بین متقاضیان زیادی که دارای خودروهای به روز هستند انتخاب شده و بعد از ارائه برگه عدم سوءپیشینه، عدم اعتیاد و پشت سر گذاشتن مراحل گزینش که شرکت را از صلاحیت، سلامت و آمادگی ایشان مطمئن می‌سازد به کار گرفته می‌شوند.
  • بازرسی و ارزشیابی: شرکت «ظفرسیر آرمان» برای اطلاع از دیدگاه‌ها، نظرات و میزان رضایتمندی مشتریان و طرف‌های قرارداد خود، اقدام به نظر سنجی‌های دوره‌ای از طریق ارائه فرم‌های ارزیابی نظرات مشتریان می‌نماید. در این نظر سنجی‌ها، کارفرما درباره نظم، مهارت، رعایت قوانین، اخلاق و دیگر جزییات مربوط به رانندگان، نظرات خود را به واحد بازرسی شرکت ارائه می‌نماید و این نظرات به دقت از سوی کارشناسان این شرکت مورد ارزیابی و پیگیری قرار می‌گیرند. علاوه بر این، واحد بازرسی و کنترل کیفیت شرکت خودرو سرویس شهر با حضور مستمر در واحدهای طرف قرارداد و نظارت دقیق بر عملکرد رانندگان شرکت، بستری مناسب را برای کسب رضایتمندی مشتریان فراهم می‌آورد.

  انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 111


تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد